رویدادها آرشیو خبر ها
اظهارات الگری پس از دریافت جایزه نیمکت طلایی

اظهارات الگری پس از دریافت جایزه نیمکت طلایی

گرفتن جایزه نیمکت طلایی بعد از برد شیرین شب گذشته در سن سیرو برابر میلان می تواند خوشحالی مکس الگری را دوچندان کند، هر چند که الگری با وجود به دست اوردن نتایج درخشان همراه یووه نتوانسته هوداران و سران یووه را به خواسته اش که کسب جامی اروپایی ست، برساند و در مراسم کسب جایزه نیمکت طلایی تاکید کرد که امیدوار است به این مهم دست یابد.

 

ممنونم از مجموعه یووه و شاگردانم، برای گرفتن این جایزه مهم هیجان زده هستم و از این بابت افتخار می کنم، ممنونم از همکارانم که فوق العاده خوب کار می کنند و مرا در این امر یاری کردند.

 

الگری تاکید کرد که هدف یوونتوس رسیدن به جام های بیشتر و مطمئنا جامی اروپایی ست:

 

کسب اسکودتو همواره برای یووه هدفی مهم و اصلی به شمار میرود، امسال هم این هدف را دنبال می کنیم با این وجود که چشم مان به لیگ قهرمانان و جام این رقابت هاست. امیدوارم که امسال موفق به کسب ان شویم. در چهار سال اخیر همواره در این رقابت ها حضور باشکوهی داشتیم و در برابر دو تیم بزرگ سال های اخیر نیز خوب و عالی ظاهر شدیم. می دانید در این رقابت ها به هیچ عنوان نباید اشتباه کنید، تیم های بسیار زیادی هستند که از نظر کیفی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و می کوشند تا به قهرمانی برسند. رقابت های گروهی در یک سطح برگزار میشود و در ماه مارس اهمیت ان به مراتب بیشتر و شرایط ان سخت و مهم تر میشود. باید به ان زمان فکرکنیم و تلاش کنیم به نهایت امادگی و تمرکز ذهنی و فیزیکی برسیم. مهم این است که تاپایان به راه مان ادامه دهیم.

 

سری آ و قهرمانی

 

یوونتوس هرگز تسلیم نمی شود و هرگز دست از تلاش برنمی دارد، ناپولی انچلوتی و اینتر واقعا رقبای خوبی هستند و تا پایان فصل برای ما دردسر خواهند داشت. باید به کار و تمرین مان ادامه دهیم و روز به روز بهتر شویم، این مهم است که به هدف مان فکر کنیم اما نباید تنها راه مان این باشد، در این صورت در لیگ قهرمانان به مشکل برمی خوریم.

 

رونالدو

 

یک حرفه ای بزرگ که برای ما ارزش زیادی دارد. بازیکنی متفاوت نسبت به سایر بازیکنان فوتبال که نمایش متفاوت ارائه می دهد. روز گذشته نیز گل زد و تیم را نجات داد، همیشه در اختیار تیم هست. او حرفه ای تر از سایرین است و می تواند بر روی اهداف تمرکز بیشتری داشته باشد، بسیار جنگنده و باانگیزه است و هرگز سیر نمیشود، این عواملی ست که او بارها توپ طلا را از ان خود کرده.

 

توپ طلا

 

امیدواریم که امسال نیز کریس این عنوان را از ان خود کند، مطمئن هستم که شایسته ان است. من مربی بازیکنان بزرگی بودم مانند زلاتان، رونالدینیو، سیدورف، نستا، پیرلو و بازیکنان خارق العاده دیگر، از این بابت واقعا خوشحالم، مربی این چنین بازیکنانی بودن و به این گروه از بازیکنان تمرین می دهی که تماما حرفه ای هستند و از هوش زیادی برخوردارند، این یک خوش شانسی برای مربی است.

 

ایگوایین

 

او را بعد از بازی دیدم، بسیار ارام تر شده بود، اخراج او برای خشمی بود که واکنش او در ان زمان بود. بازی اسانی نبود، پنالتی را از دست داده بود، هر چند که بازی خوبی کرد.

 

برناردسکی

 

بازیکن جوان ؛ خوش آتیه و خیلی قوی که در ماه های اخیر خیلی خوب کارکرده. باید با بازیکنانی مانند پیانیچ بیشتر بازی کند تا در دنیای فوتبال بزرگ شود.

 

هدایت تیم ملی

 

در حال حاضر تیم ملی در دستان مانچینی ست که عملکرد خوبی دارد و برای قدرتمندی تیم تلاش خوبی کرده. هدایت تیم ملی می تواند تکمیل کننده کار یک مربی باشد اما باید در لحظات درست و خوبی انجام شود. ببینیم که ایا روزی این امکان و این فرصت را خواهم داشت، هرچند که برای این امر باید شرایط مختلفی با یکدیگر همراه شوند.

 

Var

 

ابزاری که امکان خطای داوری را کاهش می دهد. در دیدارهایی که سه شنبه و چهارشنبه گذشته در لیگ قهرمانان انجام شد، حرکات و صحنه هایی بود که مطمئنا با این تکنولوژی می توانست تصمیماتی متفاوت تری را در بر داشته باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: